Siv Tove Aune hadde fantastiske kunder som fikk gode resultater.
I sitt arbeid som mentor for ledere hadde hun likevel et problem.
– Hvis jeg skulle leve med businessen min framover så måtte jeg finne en annen måte å gjøre det på, sier hun.
– Hva var problemet?
– Jeg ble overveldet av alle kurs-lanseringene, å måtte følge med på det siste innen markedsføringstrender og hele tiden teste nye ting for å få kunder.
Siv Tove sier hun lette etter en bærekraftig måte å gjøre dette på. Som kjentes ekte, som passet hennes verdier og hennes måte å jobbe på.
Så fikk hun høre om .basic.
– Jeg likte det å finne et ektefølt budskap og drive en bedrift med senkede skuldre.
Det å jobbe på en måte som er bærekraftig og som kan gjøres med ro og mer balanse.
...
- Gjør det i ditt tempo. Det var den beskjeden ADHD-veileder Cecilie Jahreie trengte å høre for å klare å fortsette å hjelpe foreldre.
– På det tidspunktet hadde jeg jo holdt på lenge og hadde en posisjon i markedet.
Men det som var innmari krevende for meg, var det å gjøre all den jobben som trengs med store lanseringer og masse penger på Facebookannonser, sier Cecillie.
Samtidig hadde hun samme utfordringer på hjemmebane, som hun hjelper foreldrene med. Cecilie er mamma til to ungdommer med høytfungerende autisme, ADHD og epilepsi.
– Det gjorde at jeg ikke kunne jobbe så mye som det jeg ville.
Jeg var ikke så fleksibel, så jeg tenkte at enten så må jeg kutte ut, eller så må jeg gjøre en stor endring i virksomheten min, og den måten jeg jobber på, sier Cecilie.
– Hver gang jeg hadde et stort webinar,...
De fleste coacher drives av et dypt og inderlig ønske om å hjelpe andre.
Man har sett noe verdifullt, noe som har endret livet sitt, noe som gjør at man bare MÅ dele dette med flere!
Allikevel merker de fleste coacher at når de har holdt på med coachingvirksomheten på fulltid en god stund, når de et tak både for hvor mange de kan hjelpe, og for hvor mye de kan tjene på det.
Uansett hvor mye de jobber er det en grense for hvor mange de kan hjelpe i løpet av en måned .og dermed også for hvor mye de kan tjene på arbeidet de legger ned i virksomheten.
I...
Jeg ønsker at gründere får en stødig hånd å holde i når de går online.
Et team til å støtte seg gjennom alle utfordringene som oppstår når man flytter livsverket sitt på nett.
Og ikke minst ha det sosialt med andre gründere som er på samme reise!
Om du har et genuint ønske om å skape en bærekraftig online business, så er dette måten vi hjelper deg på:
Steg 1 - Få på plass visjonen din
Vi må forstå hvorfor du våget å satse på livsoppgaven din ved å starte egen virksomhet. Hva er det som driver deg? Hva er det som gjør at du aldri gir opp - selv når det blåser som verst?
Når du kjenner gleden...
Jeg unner alle gründere å ha én eller flere sparringspartnere.
Noen som tror på deg og dine evner og som både kan og ønsker å hjelpe deg opp og frem.
Derfor har vi i team .basic opprettet en egen FB-gruppe for å bistå deg med råd og tips i forhold til:
- Markedsføring (få strategi og framdriftsplan på markedsføringen din)
- Sosiale medier (si farvel enda et FB-kurs)
- Tekstforfatting (endelig et klart og tydelig budskap)
- Det tekniske (slutt på å rive seg i håret over å bygge nettside)
- Businesscoaching (ja takk klarhet og fokus, og farvel høye skuldre og neglebiting)
Vi ønsker å hjelpe deg med å nå ut til flere mennesker med hjelpen du tilbyr, slik at du kan utgjøre en enda større forskjell i verden.
Og vi ønsker at du skal ha det gøy på reisen.
Vi ønsker at du skal nå...
Gründere som ønsker å bygge en suksessfull virksomhet spinner seg ofte fast i arbeidsoppgaver de tror de MÅ gjøre:
Let´s get real. Det er ikke dette de ønsker å bruke tiden sin på. De ønsker å bruke tiden og energien sin på det de er gode på og elsker å gjøre.
Men alt for ofte begynner de i feil ende! De begynner med markedsføringen. Men nettsiden, webinaret og sosiale medier annonseringen vil ikke gi resultater før 2 andre elementer er på plass:
1. Budskapet - BEGYNN med å få på plass et klart og tydelig budskap som kommuniserer hva du gjør, på en måte som gjør det lett for andre til å forstå hva du...
Hvorfor du må ta noen steg tilbake for å komme deg fremover
50% Complete
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.